Анализ на Вашата
AdWords кампания

Прегледайте състоянието на AdWords кампанията си и минимизирайте скъпо струващите клопки, за да не харчите напразно пари.

Започнете още днес

AdWords анализ

Получете преглед на сегашната си AdWords кампания от сертифициран AdWords специалист и разберете какво може да се направи по различен начин и как. Има много пари, които могат да се спестят и много клиенти да се спечелят, ако видимостта Ви в Google е целенасочена и внимателно планирана.

Какво печелите: по-малко загубени пари за реклама, по-добро използване на бюджета, по-добро качество, по-евтини кликове, оценяване на релевантността на ключовите думи, консултация, спаринг и премахване на скъпо струващи грешни настройки.

AdWords aнализ: преглед на състоянието

Представя ли се Вашият онлайн маркетинг в Google според очакванията Ви?

Имате ли следните въпроси:

  • Получавам ли достатъчно посещения в сайта си?
  • Получавам ли правилните посещения в сайта си?
  • Генерират ли моите кликове достатъчно реализации, потенциални клиенти, продажби, формуляри и телефонни обаждания?
  • Колко струва клиентското запитване и за какво трябва да платя?
  • Печеливша ли е моята реклама?
  • Кои източници на трафик генерират най-голяма възвръщаемост и кои могат да бъдат оптимизирани или премахнати?

Може да получите: 

  • Професионална оценка от Google специалист
  • Цялостен преглед на профила в Google AdWords
  • Анализ на конкурентите
  • Анализ на качеството на трафика и ефективността на инвестирания бюджет за реклама
  • Консултация за подходяща стратегия и оптимизация
  • Консултация относно ключовите показатели, определящи ефективността на рекламата Ви!

Някои от нещата, които преглеждаме:

Структура на профила, уместност на ключовите думи, бюджети, текстове на реклами, настройки на кампанията и проследяване на реализациите

Ние преглеждаме следните елементи
от Вашата кампания

Структуриране на кампанията
Разделени ли са рекламните групи на теми?

Ключови думи
Използвате ли най-печелившите ключови думи? А сетили ли сте се за синонимите им?

Отрицателни ключови думи
Изключете неподходящите ключови думи и избегнете скъпите кликове.

Географско разграничаване
Насочете рекламата си към местния район.

Бюджет и наддаване
Оптимизирайте наддаването си така, че да създава най-голяма стойност.

Текст на рекламата
Откроявате ли се от мнозинството?

Разширения
Добавете телефоненни номера и адреси, за да привлечете погледа допълнително.

Проследяване
Имплементирайте Google Analytics и използвайте маркетинговия си бюджет разумно.

Уеб сайт
Има ли връзка между Вашия сайт и AdWords кампанията Ви?

Както и много, много други.

Оценяване на резултатите

Впоследствие ще може да обсъдите прегледа с AdWords специалиста, който ще Ви обясни резултатите по разбираем начин. Разговорът разбира се включва консултация и препоръки за оптимизация, които ще Ви позволят да изпълните своите нужди и да постигнете целите си,

Свържете се с нас и вземете своя преглед